Værdi fra dag 1 i partnerskaber

Værdi fra dag 1 i partnerskaber

Hvordan skaber man værdi fra dag 1 i partnerskaber mellem civilsamfundsorganisationer og virksomheder? Det har Krydsfeldt, Carve Consulting og ISOBRO undersøgt.

12 anbefalinger og 12 konkrete aktivitetsforslag er produktet af de interviews, vi i efteråret 2018 lavede med Rya Lene Terney (ISS), Mikkel Klausen (LB Forsikring), Ole Madsen (Spar Nord), Susanne Stormer (Novo Nordisk), Jytte Tholstrup Svendsen (fhv. Børnehjælpsdagen), Mette Hattens (Hjerteforeningen), Birgitte Strand, (Kræftens Bekæmpelse), Camilla Erika Lerberg (fhv. Red Barnet), Bolette Christensen (fhv. BørneFonden), Espen Højlund (Advice), Mads Øvlisen (fhv. Novo Nordisk), Claes Amundsen (Lejre Kommune) og Sara Krüger Falk (Global Compact Network Denmark). Tak til alle jer!

Hovedpointerne lyder:

  1. Sæt mange bundliner i spil og øg værdiskabelsen
  2. Så frø med forsamarbejdsaktiviteter og skab værdi fra start
  3. En god, værdifuld dialog leder til et godt, værdifuldt samarbejde
  4. En prøveperiode kan skabe værdi samt grundlag for en god beslutning

Hent rapporten her og få uddybet pointerne med eksempler fra de interviewedes hverdag, eller tag fat i mig for at høre mere.