Værdi fra dag 2 af partnerskaber

Hvordan skaber man værdi i partnerskabers år 2 – det modne partnerskab? Det har Krydsfeldt, Carve Consulting og ISOBRO undersøgt.

8 anbefalinger er produktet af de interviews, vi i sommeren 2020 lavede med Adam Jacobi Møller (UNICEF), Anders Dybdal (Operate), Anders René Jensen (REMA 1000), Anne-Mette Lehm Laursen (LEGO), Claus Bjørn Billehøj (Den Sociale Kapitalfond), Jacob Bartholin (Muskelsvinds- fonden), Malene Thiele (Dansk Erhverv), Mette Klarskov Petersen (Folkekirkens Nødhjælp), Marie Enemark Olsen (LEGO), Neel Gammelgård (Sex & Samfund), Nicoline Weih  (Danske Bank), Sabrina Jensen (Folkekirkens Nødhjælp), Sanne Urbak Rasmussen (IBM Danmark), Sine Gadeberg (Børns Vilkår), Steen M. Andersen (FCG Global Goals), Tania Ellis (The Sociale Business Company) og Thomas Roland (COOP). Tak til alle jer!

Hovedpointerne lyder:

  1. Skab det rette fundament for langsigtet værdiskabelse
  2. Fokuser på en god overgang fra år 1 til år 2
  3. Sørg for at underbygge relationen og partnerskabet
  4. Tag jer i agt for at der ikke går hverdag i den

Hent rapporten her og få uddybet pointerne med eksempler fra de interviewedes hverdag, eller tag fat i mig for at høre mere.